Organitza

Amb el suport de

Hi col·laboren

Patrocinen

22
nov
07

Els projectes pioners en FTTH es reuneixen a Viladecans

Juan Manuel García | Sección: Blog | Categoría:
| Coméntalo en Menéame.

Els projectes capdavanters a Europa i Estats Units en la construcció d’infraestructures de telecomunicacions d’alta velocitat basades en xarxes de fibra òptica s’han reunit en les jornades d’exposició i debat IP Cities 2007, celebrades a la ciutat de Viladecans.

Els assistents han presenciat les exposicions de les ciutats IP i han participat en els grups de treball, en els quals s’ha debatut sobre els aspectes claus per al desplegament de la tecnologia FTTH (fibra òptica fins a la llar) a Europa i Catalunya.

Fotos: Héctor Milla

Comentaris

     



IP CITIES és un esdeveniment europeu organitzat per l'Ajuntament de Viladecans, Barcelona; amb el suport de la Diputació de Barcelona. Coordinat per la Fundació Ciutat de Viladecans i dirigit per Hector Milla amb el support de NAE. Es presenta en el CUBIC, Viladecans, el pròxim 22-23 de novembre 2007. Contacte: info@ipcities.com.

Powered by TextPattern and Juanjo Navarro. Design: Martín Fernández. Editor: Juan Manuel García.
Hosting: DreamHost. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 License.